ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Якщо ви прийняли, товар у присутності кур'єра товар вважається належною якістю, що не має пошкоджень і дефектів. Повернення товару можливе тільки належної якості без слідів розпакування, відкриття, установки.
Підстава вимога
Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які зазначені у ст. 9 Закону України „Про захист прав споживачів”; (далі за текстом – Закон), та стан товару, а саме:
- товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати пред'явлення вимоги про повернення, за винятком дня купівлі;
- товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ N 172 Київ.
- товар не використовувався, збережений його товарний вигляд, упаковка, споживчі якості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар перебуває не в складеному стані, раніше не розпаковувався, не встановлювали і не має слідів складання;
- покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий для придбання товару, і гарантійний талон.
За наявності всіх умов вище, повернення оплачує покупець. Публічна оферта.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 19 березня 1994 р. N 172 Київ
Перелік товарів належної якості згідно з додатком N 3, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин таких непродовольчих товарів:
- з таких матеріалів які використовуються при виготовленні товарів (меблів), - плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера), пиломатеріали;
- за індивідуальним замовленням визначений покупцем (замовником).
Товар (меблі) виготовлений за індивідуальним розміром, кольором, узгодженим терміном поверненню не підлягає.